بیتابیتا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

منم و دو دختر گل بیتا 10 ساله و مهتا 4 ساله

دمپایی جدید

1390/8/30 16:22
نویسنده : مهناز
382 بازدید
اشتراک گذاری
 

 

دختر شیطون من با خمیازه های صدا دار ما رو غافلگیر کرد. اونم چه صداهایی. نمیدونیم از کی یاد گرفته حتما باباش

فینگیلی من وقتی میرفتیم خونه خاله اش با روفرشی های خاله اش بازی میکردو بالاخره خاله اش دست به کار شدو یک جفت واسش خرید تا از دست بیتا طلا راحت بشه. اما عمرا .........دخترم همون هارو می خواد.

بیتا طلا

شیطونی های خونه خاله

بیچاره کنترل

 

میز پاک سازی شد.....

 

اتل متل توتوله....

 

بیتا و باباگلی

بیتا دو مدل مسواک داره. یکی انگشتی.که من باهاش براش مسواک میزنم و یکی معمولی که برای بازی دست خودشه. معمولا هم خودم جلوی خودش مسواک میزنم که ترغیب بشه. دیشب مسواکم رو از توی محافظش در آوردم ....که دیدم وروجک رفته مسواک خودش رو آورده گذاشته توی محافظ و...فرارکه طبق معمول احتملا توی ماشین لباسشویی پیداش میکردیم....

اینم در حال ورزش

یک...دو...

 پارسال همین موقع

بیتا چهار ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ابجی پگاه
16 آذر 90 13:42
اولین لار بود که وبلاگ جوجوم"بیتا"را دیدم و کلی هم ذوق کردم !باید یک افرین بزرگ به خاله جون وعمو جون بگم آآآآآآآآآآآآفرییییییییییییییییییییین