بیتابیتا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

منم و دو دختر گل بیتا 10 ساله و مهتا 4 ساله

طرز پخت بیتا

1392/2/24 14:48
نویسنده : مهناز
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دیروز از خاله پرسیدی : خاله چی دوست داری؟...خاله م گفت بیتا رو....

تو هم گفتی : باشه برات درست میکنم...ببین مثلا این بیتاست ....اینم آتیشه...حالا بیتا رو میزاریم روش...هم میزنیم...حالا درست شد...میتونی بخوری..

قیافه ی خاله ت دیدنی بود


2214721llcvatvnfk

یه بار هم بهت گفت که میاد ببینتت...اما بارون اومد و نتونست بیاد...توی سالن نشسته بودی و آب بارون چیک چیک میفتاد روی شیشه....اومدی به من گفتی : مامان فکر کنم خاله ست...صدای کفشش میاد.


2214721llcvatvnfk

مامان من بادبادک دارم

نه نداری

فکر کنم دارماااااااااااااااااااا

نه نداری

ولی فکر کنم دارمااااااااااااااااااااااا

ای بابا...خب داری

برو بیارش

من:


2214721llcvatvnfk

از اصطلاحات شیرین شما:

بابا " ببخشید": سی دی من رو ندیدی؟

بیتا جون دستت درد نکنه.........."خواهش میکنم"



2916266wasnahw9vr2916266wasnahw9vr2916266wasnahw9vr

تازگیها.....من:40.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان شايان و پرنيا
31 اردیبهشت 92 9:12
اي قلبون اين دخمل خوشمزه با اجازه وبلاگتون رو لينك كردم مهناز جون
مامانی درسا
7 مرداد 92 2:28
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی گلم
مامان علي خوشتيپ
7 مرداد 92 3:13
سلام عزيزم میشه به وبم سر بزنی؟ علي توی مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده و به رایتون و حمايتتون خیلی خیلی نیاز دار. فقط کافیه 118 رو بدون هیچ علامت و نشانه ای به شماره 20008080200 پیامک کنید. اگه با چند تا شماره هم این کار رو بکنید که خیلی خیلی ممنون میشم[بوسه]
مامان علي خوشتيپ
7 مرداد 92 3:13
تولدت مبارك بيتا جون
مامانی محمد طاها
7 مرداد 92 7:29
سلام تولدت مبارک عزیزم
fatemeh
7 مرداد 92 16:11
وایــــــــــــــــــــــــ خدا این بیتا خانم کوچولو رو براتون نگه داره چقدر بانمکه
كبري مامان آنيتا عسل مامان وبابا
7 مرداد 92 22:19
سلام دوست عزيز فقط براي عرض تبريك تولد بيتاخانم سري به وبلاگتون زدم تولد دختر گلت مبارك الهي به حق اين شب هاي قدر عاقبت بخير شه وبلاگ قشنگي داريد براي دختر منم دعا كنيد هميشه سالم و صالح باشه كادوي من براي بيتاخانم يه بوس كوچولو به وبلاگ ما هم بيايد خوشحال ميشيم
فاطمه براتی
23 اسفند 92 12:16
سلام خانم محمدقلی دلم براتون یه ذره شدهبا آرزوی سالی خوش برای شما و بیتا جووونبه خواهرتون سلام برسونیداز طرف من بیتا جووون رو یه بوووس گنده بکنیدتو وبلاگم لینکتون می کنمخداحافظ
ساسان اس ام اس
6 آبان 93 15:03
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان