بیتابیتا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

منم و دو دختر گل بیتا 10 ساله و مهتا 4 ساله

دختر تاجر من

1392/2/13 14:06
نویسنده : مهناز
464 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

عزیزم

امروز به بابا گفتی بابا روسری من رو میخری....بابا هم به دونه صد تومانی به شما داد و روسری شما رو خرید...بعد گفتی کمه و خلاصه سه تا صد تومانی ازش گرفتی و روسری رو بهش فروختی...

بعد هم با دست و دلبازی پولات رو بینمون پخش کردی

62

خیلی خوابم میومد...روی تخت دراز کشیده بودم دلم میخواست بخوابم.اومدی گفتی مامان بیدار شو....گفتم دارم فکر میکنم....

حالا هی به همه میگی....همگی فکر کنید.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شکلکهای جالب و متنوع آروین

مامان بیسکوئیت دوست داری؟.....

بله

بیتا:تازه من بدم خوشمزه ترم میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شکلکهای جالب و متنوع آروین

راستی امروز پیجمون توی فیس بوک 100 تایی شد


46

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صفورا
11 مرداد 93 1:47
سلام من اسمم تو فیسبوک safora kordlariهستش سرچ کن دوست شیم عکسای دخترت باز نشد اصلا ندیدمشون چراااااااااااا؟ ب هر حال خوشحال میشم قابل بدونی دوست شیم مامانی بیتا