بیتابیتا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

منم و دو دختر گل بیتا 10 ساله و مهتا 4 ساله

عدم تفاهم

1390/8/7 10:33
نویسنده : مهناز
260 بازدید
اشتراک گذاری
 

امروز دکوراسیون خونه رو عوض کردم .دخترنازم خیلی با دقت به همه چیز که براش جدید بود نگاه می کردو البته خیلی چیزهارو دست میزدو من...تو مواردی هم با هم تفاهم نداشتیم.مثلا گلدون روی میز رو برمیداشت بعد رومیزی رو برمیداشت و دوباره گلدون رو میزاشت سر جاش.ظاهرا از رومیزی خوشش نمیومد. عدم تفاهم دیگه.چی کار کنم

دخترم یک خرس داره اینم عکسش.

خرس بیتا

میدونید با این خرس آبیش که از بین هشتا خرسش انتخاب کرده چیکار میکنه. این کار

 

فینگیلی من عاشق انار شده و اصلا ازش نمیگذره و تند تند می خوره.

یک صندلی کوچولوداریم که تازگیها میره میارتش و روش میشینه... اینم از کمک کردن به مامانش که اگه سریع نجنبیم احتمالا یک بلایی سر خودش میاره.

بیتای شیطون

دیشبم چند تا خودکار از توی ماشین لباسشویی پیدا کردم.

با باباش فرستاده بودمش حموم. در رو باز کردم که ازش عکس بندازم با گریه در رو میبست . فکر میکرد می خوام بیارمش بیرون. انقدر باباش باهاش آب بازی میکنه بهش خوش میگذره دلش نمی خواد بیاد بیرون.

از وقتی کفش پاش میکنه میره خیابون فهمیده که بدون کفش نباید بیاد بیرون و نمیاد .با کفشم توخونه نمیره.

به دستاش هم خیلی حساس شده تا کثیف میشه میاره نشون میده که بشوریمش.

از وقتی من رو یک بار بوسیده باباش هی لپش رو میاره که بیتا بوسش کنه

وای که چقدردخترم رودوست دارم.

فردا تولد مامانم.مامان تولدت مبارک. توهم یک روزی نی نی مامانت بودی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)