بیتابیتا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

منم و دو دختر گل بیتا 10 ساله و مهتا 4 ساله

تیبا

1390/7/8 15:42
نویسنده : مهناز
370 بازدید
اشتراک گذاری
 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

بیتا گلم حسابی خوردنی شده . ماه رمضان جایی افطاری دعوت بودیم .یکی از دوستان اومد جلو و پرسید اسم دختر گلتون چیه ؟ بابا طلا هم گفتند بیتا. دوست عزیز هم نه گذاشت و نه برداشت و گفت :...ا...ماشینش هم که اومده....!!! نگو منظورش ماشین تیبا بود.!!! سوووووووووووتی.

البته کلی خندیدیم وشد یک خاطره. هرچند که بزرگ شدن بیتا همش خاطره است مخصوصا حالا که خیلی شیطون شده و قر میده و جیغ میزنه و زدن رو یادگرفته وبوس میده و....از همه جالبتر اینکه کارهای مارو تکرار میکنه.مثلا چند روز پیش یک آب لیموگیری دستی گرفتم همون شب دیدیم وروجک لیمورو میزاره توش و دو دستی فشار میده...دارم یک چهل تیکه درست میکنم.الگو رو با صابون خیاطی روی پارچه میکشم.امروز دیدم صابون رو برداشته داره روی پارچه خط میکشه... .خلاصه بابیتا طلا جریان ها داریم.

بااینکه خیلی خنده داره اما روزی نمیشه به ازدواج بیتا فکر نکنم دوست دارم مثل خودم خوشبخت باشه و دوست دارم تا وقتی که دور وبرش پرنشده خدا به ما عمر بده تا تنها نباشه.

زندگانی گذر حادثه ساز است ولی

... عشق را باید تا به سر منزل مقصود کشید.

بیتا شیطون بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)