بیتابیتا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

منم و دو دختر گل بیتا 10 ساله و مهتا 4 ساله

396 روزگی

1390/7/8 15:42
نویسنده : مهناز
274 بازدید
اشتراک گذاری

امروز باران بارید...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

با دختر گلم بیرون رفتیم.من اولین بار بود که بعد از عمل چشمم بیرون رفتم و از اینکه نیاز به برف پاک کن نداشتم(برای عینکم) خیلی خوشحال بودم.

بیتا دستهاش از پنجره ماشین برده بود بیرون و از بارون کلی کیف کرد. نوک انگشتهای کوچولوش یخ زده بود و حسابی قرمز شده بود.

دخترم بوی خوب میده . چند وقت پیش توی پارک یک نی نی کوچولوی شش ماهه دیدم . بیاد شش ماهگی بیتا بغلش کردم. اما دیدم نه، دخترم حس و بوی مخصوص خودش رو داره.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پارسال این موقع یک ماهش هم نشده بود اما الان بهش میگی بوس بده سرش رو میاره جلو .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اعضا بدنش نشون میده."نه" رو میفهمه. ازوقتی از قزوین اومدیم خنده رو شده... . بعد از مدتها لباس آستین دار تنش کردم با تعجب به آستینهاش نگاه کرد خیلی خوشش اومده بود.خالش یک قاشق براش گرفته که وقتی غذا داغ باشه رنگش تغییرمیکنه... .وای ...که چقدر این دختر کوچولوم رو دوست دارم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بیتا در حال دالی کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ب
13 مهر 90 17:19
اون که برف بود نه بارون