بیتابیتا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

منم و دو دختر گل بیتا 10 ساله و مهتا 4 ساله

سلام به نی نی جدید

1394/11/29 19:32
نویسنده : مهناز
744 بازدید
اشتراک گذاری

آبجی بیتای من

میدونم که خیلی من رو دوست داری...هرچیزی که میخوری با مامان تقسیم میکنی که منم خورده باشم...اگه مامان برای خودش بخواد نمیدی اما اگر برای نی نی بخواد سریع تقسیم میکنی....بهش میگی مامان چیپس نخور برای نینی ضرر داره....یک میگی مامان پنیر نخور نی نیمون پسر میشه...منم دوست دارم....مامان امروز فکر میکرد که من رو از دست داده....فقط فکرش این بود که چجوری جواب تو رو بده....سبزاما نمیدونست من راحت خوابیدم....ممنون که عکس من و برذی مدرسه و به دوستات نشون دادی....شاید من پسر بودم...قول میدم نرم باشم تا تو من رو دوست داشته باشیمحبتمن ده هفته مه...منتظرم زودتر ببینمت.

بوسچشم نخوری ایشالله
 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نسیم جون
29 بهمن 94 21:03
به سلامتی...به وب منم بیاین ممنون میشم
مامان آینده
30 بهمن 94 0:41
واااااااااای چه قدر قشنگ از زبون نی نی نوشتین برای بیتا گلی.... مهمون منم بشین