بیتابیتا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

منم و دو دختر گل بیتا 10 ساله و مهتا 4 ساله

دخترکوچولوی من

1394/9/8 9:11
نویسنده : مهناز
336 بازدید
اشتراک گذاری

دختر رومانتیک من عاشق چیزهای کوچولو ه...همه رو توی جعبه هایی که یا من براش خریدم و یا خودش درست کرده نگه میداره...توی جعبه هاش گلهای خشک رو هم میتونی پیدا کنی که بوی خوبی داره...محبت

برچسبهایی که برق میزنند و اون عاشق این برق زدنهاست...محبت

گیره هایی روی در کمدش هست که پر از کش سر و گل سرهاشه....که حتما باید با لباسش همرنگ باشن....محبت

دختر کوچولوی من عاشق رقصه و با هر آهنگی شروع به رقص میکنه...و خونه ما رو پر از شادی میکنه.محبت

عاشقه لواشکه و قیافه ی نازنینش موقع خوردن لواشک هنووووووووز دیدنیه.محبت

عاشق معلم بازی و خاله بازیه...و دوست داره بزرگ شد هم خانه دار باشه هم معلم.محبت

دخترم عاشق انگور بی دونه ست.خندونک

و من عاشق اون و همه ی چیزهایی که اون دوست داره.....سپردمش دست خدا.متنظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نسترن
15 آذر 94 11:58
بخدا اشک توچشام جمع شد...چقدردختر نازه خدابهتون ببخشه این جواهر رو