بیتابیتا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

گل خوشرنگ بیتا

منم و دو دختر گل بیتا 10 ساله و مهتا 4 ساله

دخترم بزرگ شده

1391/6/1 11:10
نویسنده : مهناز
565 بازدید
اشتراک گذاری
با هم میریم سر یخچال ..میگم خرما میخوری...میگی بله...بعد یه دونه بهت

 میدم..میگی دو...یعنی دوتا

بعد میگیری و میری سراغ سی دی هات که همیشه توی دستتن.می

 شماریشون..از دو شروع میکنی.دو سه چهار پنج ..شش...نه ..ده.هفت هم هر

 وقت یادت بود میگی.

همه ی کتابات رو از کمد در میاری.تقریبا همه ی شعراش رو بلدی ولی کامل نمیتونی بگی..بعد هم همه رو خودت جمع میکنی میزاری توی کمدت.

شب که با هم میخوایم بخوابیم..من اول کنار تو میخوابم...خودت نانایتو (به قول خودت) کوک میکنی و بعد چراغ خواب رو روشن میکنی...منم خودم رو میزنم به خواب تا تو زودتر بیای...بعد که کنارم خوابت برد میرم سر جام میخوابم ...اونوقته که با خودم فکر میکنم خدایا...دخترم کی این قدر بزرگ شد و من اصلا نفهمیدم...انگار که خیلی سریع اتفاق افتاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)